YOGA för ditt ljusa sinne 105 dagar

 

Onsdagar kl 17.15 – 18.35 Lektionerna är 80 minuter och hela kursen bygger på att du gör enklare hemövningar ca 10-40 minuter per dag för att ha behållning av processens gång. ***************** Kunskapsnivå: 1/Du kan sitta på en stol och 2/Du kan komma upp/ner från golvet själv.

 

YOGA FÖR DITT LJUSA SINNE
Levinuet Hälsocenter har äran att presentera denna sinnliga Yogakurs för att lyfta Dina tankar under 105 dagar.

”Din inre resa tillbaka hem i Dig själv.

Där glömmer du dina sorger och dina djupa sår, som nu läker i värmen av Ditt eget hjärta. Du börjar dansa till rytmen av dina egna hjärtslag igen”.

Detta är en yogakurs för dig som vill åstadkomma en varaktig förändring i hur Du upplever vardagen lite ljusare.
Var 3:e/4:e vecka håller vi ett längre samtal där vi delar processens gång med varandra och yogar lite kortare pass.
De andra tillfällena utövar vi mera Yoga och Mediterar tillsammans i tystnad. Däremellan utövas hemövningar.

Investering i dig själv, kronor: 2550 Kurslitteratur ingår: Janesh Vaidyas lyxiga bok Yoga för ditt sinne under 105 dagar   ”Lev som du drömmer”

YOGAÖVNINGAR som är balanserande MediYoga, Meditation, Andningsövningar och Samtal i gruppens omfamning.

Leds inkännande och Pedagogiskt av Marita Dahlby
Inga förkunskaper behövs.
13 yogatillfällen (uppehåll för skollov/röda dagar)
varav
~ 5 träffar: mera samtal och
~ 8 träffar: mera yoga 
Minimiålder 16 år. Max 12 deltagare
Några frågor som vi kommer bearbeta;
~ Hur når jag inre frid?
~ Vad är nyckeln till lycka?
~ Hur når jag tillfredsställelse?
Låter det lockande ? När är bästa tillfället att börja? Svar: NU! Onsdagar kl 17.15 – 18.35 Lektionerna är 80 minuter och hela kursen bygger på att du gör enklare hemövningar ca 10-40 minuter per dag för att ha behållning av processens gång.
~* ~ * ~ * ~
 
VAR MED FRÅN BÖRJAN MOT FRAMTIDEN! Detta är den första klassen i Sverige i sitt slag.
Tveka inte att fråga om du undrar något särskilt

 ☺ Välkommen!

~* ~ * ~ * ~

~* ~ * ~ * ~~* ~ * ~ * ~~* ~ * ~ * ~~* ~ * ~ * ~~* ~ * ~ * ~~* ~ * ~ * ~